Genmanipulation - Hurra!!!!

Troligen och jag säger bara troligen, är forskningen inom genteknik vår framtid. Canser, andra idag obotliga sjukdomar och missfoster, nedärvda av mindre bra anlag/DNA kan vara ett minne blott. Spår i stamceller...ja-a det säger allt. Förr dog vi som flugor å nu lever vi utav bara f-n. Dom skall bara ha sina TIO miljoner!!!

Marie Currie, en kvinna som lyckats två gånger = Två välskapta barn. Utöver det, Nobelpris i Fysik & Kemi - Röntgen och Radioaktivitet. Det känns som om hon gjort nåt ännu större - än idag behandlas vi med strålning som vår kära Mdm. Currie kom på för 100 år sedan.

Thee Big Party - Festen

Har vi råd, kan vi alltid köpa oss en plats. Själv brukar jag årligen be mina vackra döttrar - Lägg in en stöt på C-P Bernadotte, nappar det så kommer vi med!!! Inga allvarliga napp eller försök har registrerats.
Gastronomisk-visuell-orgasm med mycke IQ. - Bra att det idag är acceptabelt att ha lite "Brains", för förr var det tyvärr en gratis biljett till hån, spe och blåmärken.
Sköönt... att vi och tiderna förändras, å nu är jag trött. Godnatt & Sov gott, för imorgon kan vi göra nya underverk som betingar en gratisbiljett till den årliga festen.
Hug a lot, Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0