Udda vecka och känslomässig kollaps

07w49d6 och varken jag eller Bloggen har fått nåt på länge. Befinner mig för tillfället i ett vakuum och vet faktiskt inte hur jag skall ta mig ur det. Ett miljöombyte - eller lite uppiggande kärlek kanske...

Kvinnor är inga enkla varelser och vi pratar ju inte heller, ens samma språk. Inte konstigt att det skiter sig ibland.

I torsdags fick jag i alla fall umgås med mina goa Dartvänner - Rippers Inn, bortamatch, galanta damer i sidenklänningar på väg till muggen för att pudra näsan efter julbordet och 20 spänn i garderobsavgift. Pay-back på galgen efter en kund, otroligt!

Matchen slutade med förlust 5-4 och min egen insats var väl sådär, men bra mycket bättre än sist. Mr 180 Lucas slog till igen = Gratisöl på Rippers Inn - En kär gammal tradition som alla borde följa och en stor eloge till Rippers. Servitrisen i baren med de vackra ögonen undrade bara - 180, vad är det som händer då? Varsågod!

Spelet blev bara bättre ju längre kvällen led...

Svaret kanske finns här. Tack! Eventuella spelnerver och ringrostigheter var som bortblåsta.

Tog mig en promenad från bussen igår och fick syn på en kär bekant - en busvissling för att väcka lite uppmärksamhet - trodde jag. Nä, den sköna kvinnan spottade och ångade vidare på, som om inget hade hänt. Jälar va dryg hon blivit tänkte jag - Ha ha,  det var inte ens rätt person och nu kan man bara vara glad att reaktionen uteblev. Aktuell optik - Here I come!

Mer blir det inte just nu. Skall förbereda ett barnkalas och ladda med nervlungnande inför det stora slaget.

Ha de gôtt å var rädda om er, Hug Mr T


Kommentarer
Postat av: Tina

Tja, vad ska man säga? Kanske läge för nya glasögon... eller linser kanske? Funkar alldeles utmärkt, och man slipper börja morgonen med att halvblind famla runt på nattduksbordet...

2007-12-08 @ 11:56:53
URL: http://lunenoire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0