8-1 och jag är f-n värdelös!

Nu tror inte jag att detta kommmer att förändra mitt liv särskilt mycket, men ändå. Förlora mot en kvinna känns iallafall riktigt skönt. Ett okontrollerat kaos finns där hela tiden å jag älskar det. Ett stort tack till alla mina goa vänner som räddar upp situationen. 8-1 är ändå 8-1.
Hade den stora förmånen att få träffa lite nytt folk ikväll. Folk jag faktiskt inte trodde fanns. Piggar verkligen upp den gubb-sjuka psykopat som jag själv räknar mig till. Riktigt trevligt!!!



Imogrgon skall nya mål sättas och "Mamma" har nog bestämt att hela skutan skall ros iland på annat sätt. - Har börjat vänja mig och miljonerna rullar.

Klockan börjar bli mycket och mina slutord idag måste bli... Ni och jag, vi är inte perfekta men jag skulle inte trivas utan er.
Ha ett underbart liv, Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Kryptisk... förklaring? Vem har du hittat nu som får dig att känna dig gubbsjuk?

2007-11-24 @ 17:22:55
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Hej Tina,
Det är inte mycket som skall till för att hamna i detta underbara tillstånd. Cést la Vie - Mr T

2007-11-24 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0