Arbeit macht frei...

Fri från Blogg menar jag då. Firman har bestämt att istället för en planerad tjänsteresa, med detaljplanering och kostnadsuppföljningar som huvudtema, kan jag göra en snabbutredning på hemmaplan. 17 timmar igår och bara 12 timmar idag. Känner mig som en punchig boxare just nu. Rapport på torsdag - stöön - alla mina planer går istöpet. Hoppas innerligt att kattkraken inte kommer å biter mig i håret inatt. Här ska sövas!!!

Monsterkrabban som jag hade planerat som kvällsgodis för igår fick vänta till idag. Jag säger det igen - Dom som inte provat krabba, har absolut missat nåt. God terapi som inte gör dig fet.

1. Terapi för det går banne mig inte att tänka på nåt annat än att pilla i sig det goda.
2. Gott bara för att dessa kryp helt enkelt är gudomliga.
3. Kalorier kan där ta mig tusan inte finnas många.



Med detta vill jag önska er en riktigt Bon Nuit!

Hug Mr T

PS. Kommentar nedan till en blogg-väns inlägg idag DS.

Hmm?
Kan detta vara en kvinnligt dominerad arbetsplats månne? Känner inte alls igen reaktionen från min arbetsplats - manligt dominerad. Tvärtom sporrar vi saktfärdiga män varandra till att göra bra löneavtal - och gläds om någon lyckas.

Nä va f-n, kämpa på och som jag brukar säga. Håll hårt i våra skattepengar. Ha de gôtt, ton ami Mr T


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för uppmuntran! Kanske öppnar bloggen för kommentarer vid senare tillfälle, just nu fick jag bara avhålla mig för att ta bort den helt... blir det inställt imorgon då när du har rapporten?

A bientôt, Tina

2007-11-28 @ 09:12:20
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Ja tyvärr!! Hade verkligen sett fram emot detta. Det går la fler tåg. Ha de gôtt, dein freund Mr T

2007-11-28 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0