Traffic jam, eller annat jam?

Tur att det är högkonjunktur, vad skulle annars alla vänliga expediter göra?
Toy's "R" us måtte jubla. Skulle bara handla några paket till den lilla. Nu pratar vi födelsedagspaket till 7-åringen. P-platsen liknade mer ett slagfält komponerat av Rommel än en gråtrist Söndagskväll på Backaplan. Jul-ruschen har redan börjat och vi alla ser fram emot nya, fina försäljningsrekord. Jag får katarr bara jag tänker på det, hatar att ränna i affärer och särskilt ihop med andra. Ja-ja, man sitter i fällan som en liten mus.




Mus... Ja just det! Lisa (katten) har inte varit sig lik på det senaste. Är det höst eller vår? Hon vill ut hela tiden - till de väntande kavaljererna och med svansen i vädret - är hon horny? Det finns mycket "katt-kunnigt" folk ute på webben, vet jag. Min fråga ut i etern är - när skall hon stympas? Stackarn är c:a 5,5 månader. Här skall inte bli några fler småttingar!


Dagen har förlöpt utan missöden - ovanligt för att vara en måndag. Hoppas lyckan står mig och alla andra bi under hela veckan och att löningen kommer, lagom pass till köpruschen på Backaplan.


Kram, Mr T


Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter som om det börjar bli dags... kolla den här länken, http://www.katt.nu/skot8.htm om kastrering!

För övrigt så får min blogg tala för sig själv... se det som ytterligare ett tecken på denna surrealistiska värld! Kramar!

2007-11-20 @ 08:27:37
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Tack, Tina!
Nu är denna fråga utklarad. Mycket bra länk - Det blir buren - bilen och det rekommenderade alternativet.
Hug the Man, myth & concept Mr T

2007-11-20 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0