Vicken vecka...

Efter förra veckans hårda helg, kommer denna att gå i lugnets tecken. Min personliga formkurva är på klart uppåtgående. Märkte ett trendbrott redan i tisdags, igår flöt allt på i god ordning och idag lördag - inget strul å inga konstigheter. Kan se framför mig att måndag inte blir så jä...g som den kan vara. Skönt att någon gång, bete sig som en ansvarstagande familjefar. 

Idag har jag varit ute med min äldsta dotter och övningskört för första gången - en fantastisk upplevelse. Jag gillar ju som sagt äventyr & spänning. Tuve lastvagnars parkeringsplats, nästan tomt på bilar. Krypkörning framåt å bakåt, svängar med blink å uppsikt samt parkering. Kul på hjul, helt enkelt!

 

Stackars hela spelgalna Sverige, ingen komunikation till Svenska spel på nästan hela dagen, huu...
Själv lyckades jag klämma in några Lotto-rader till dom åtråvärda 125 millarna. Nu är det bara att boka resan å fly landet. 

Imorgon skall jag ner till Onsala, krabborna i frysen är slut - klarar inte en helg till utan krabba. Det blir nog lite irrande på lastvagnars parkering också. Läskigt å härligt.

- Sköt om er där ute, älska er nästa och passa er för elaka människor.

A big hug from, Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Övningskörning minsann... haha, jag var ute och körde idag. Upptäckte att grusvägar inte alltid är så roliga när bara översta centimetrarna har tinat! Klarade diket med en hårsmån... Kram!

2007-11-18 @ 21:20:11
URL: http://lunenoire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0