Aaghh öhh, stöön!

Det är verkligen skönt att träna!! Var noga med att ha volymen på max så att budskapet når fram på ett bra sätt...  www.youtube.com/watch?v=UheCchftswc  Alkoholist, kokainmissbrukare, nymfoman eller varför inte bli hög som en träningsnarkoman. Jag rekommenderar starkt det senare.
Vår trodde jag och bokade upp årets första starttid på golfklubben. I he-te heller, +2 och snöblandat regn väntar på 1:a tee imorgon. Förnedringen kommer förmodligen att bli total och den som läser min blogg imorgon kommer att få en utförlig rapport.
Ikväll skall jag ge kroppen vad den tål, ett mördarpass för magen väntar. Inte bra för svingen men det förbannade fläsket skall brinna.
Skall nu göra iordning lite spättafileer, äta och ladda för kvällens fittness-pass.

Kör hårt, slarva inte och hugg the 1 & only Mr T  

Kommentarer
Postat av: Man och mode

Hallå där! :) Tänkte bara tipsa dig om min tävling om 500 spänn i presentkort, läs mer här: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html Ha de göööött :D

2008-04-11 @ 19:45:35
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: Man och mode

Man kan verkligen bli vilseledd med namnet "Man & Mode", det är inte en modeblogg faktiskt. Inte rakt av! Det är såhär kan man säga: 60% mitt liv och vardagsbetraktelser, 20% prylar, 10% underhållning och 10% mode. Om du gräver i bloggen kan du hitta en del modetips :) Håkan Hellström-konserter består av 98% tjejer och resten killar. Det är hemskt roligt att stå långt fram, då är det alltid en bunt tjejer bakom som knackar mig å min polare på ryggen och frågar om vi kan flytta oss bakom dom.. men vi är gentlemen för det är jag och min polare som har med oss vattenflaskor som man kan ge ut till riktigt farligt uttorkade tjejer. Ingen konsert utan att extraknäcka som livsvakt, hehe. Senaste konserten fick jag stå och putta bort hoppande människor runt en tjej som tappat sina skor, sedan efter Håkan-konserten fick vi gå runt å leta efter hennes skor. Ha en fortsatt bra lördag och hälsa din äldsta att jag hälsar håkan från henne :) Ciao!

2008-04-12 @ 11:30:40
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0