Be inspired!

Tog  en kort kvällsrunda på golfbanan igår. Härligt folktomt, bara jag och naturen. 7 hål hann jag med innan lampan slocknade. Formen håller i sig, 1 bättre än hcp - skitnöjd. 4383 steg blev det också. Setgräknartävlingen börjar idag och det skall säkert gås en runda ikväll också. Det verkar som om golfen bränner fläsket ganska bra för  imorse fick jag till min stora glädje se 2/6 av den efterlysta six-packen. Be inspired säger jag bara!! Vi hörs senare. Ha de gôtt, hug thee myth Mr T

Cha,
2008-04-29 16:12 Stegrapport 6052
Dagens lunch: Oxköttrullader, go sås, potatis, massor med sallad & grovt bröd.
Cha, Mr T

Jag har en intressekonflikt ikväll. Champions league & Snooker eller en Powerwalk? Kommer ni ihåg den trevliga reklamfilmen, med Djävulen på den ena axeln och Helgonet på den andra? Perfekt illustration av min sits just nu. Tur att man är en man med känsla för kompromisser, valet är klart - Det får bli magträning i TV-soffan. Kan bli ett svettigt pass för eländet slutar inte förrän efter midnatt, stöön.

I övrigt fungerar mina mantra hyfsat för tillfället:
Droger: Obefintligt
Tränar: Kunde varit hårdare
God tonårsförälder: Inte om ni frågar mina brådmogna döttrar men jag reser mindre, engagerar mig i skolarbete och försöker hålla mig lugn = softa.

Listan för dagen:
Vikten: 87,6
Lusten: Finns där hela tiden men är inte mättad - säg 4 på en tiogradig skala så stämmer det ganska bra
Humöret: För det mesta glad och possitiv ( vet f-n inte hur jag lyckas med det )
Six-pack-känsla på en skala 1-6: 2

Nu skall 3:an och 4:an jobbas fram, lycka till och krya på er, Hug Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0