Bloggabstinens & Sköldpadda?

Nu har bloggen legat oåtkomlig i dagarna två och det är nog inte bara jag som har haft abstinensbesvär, eller? Den är som en kompis, en ganska klinisk/syntetisk sådan men ändå. Helt klart beroendeframkallande! Det har inte hänt så mycket spännande i mitt liv sedan sist, vilket också mina indextal skvallrar om. För tillfället känner jag mig lätt irriterad. Antingen håller jag på att få mens (inte troligt) eller så beror det på att jag känner mig som ett ekonomibiträde när jag kliver innanför dörren här hemma. Mina döttrar tror som bekant att dom bor på hotell och jag tillhör tjänstefolket. Jag avskyr Oreda och måste bara ta skiten, HJÄLP!


3-dagarslistan
Längd: 191 cm
Vikt: 88,1-88,8 kg
Humörsindex på en skala 1-10: 4
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 3,5
Ögonfärg: Blå/gröna
Dagens lunch: One fucking Banana
Dagens middag: Ugnsstekt lax med löjromsås och kokt pressad potatis

Droger: No - Nix - Niente


För att bloggen inte skall bli för dj-gt tråkig idag rekommenderar jag alla att läsa dialogen nedan:


En finne kommer inklivande på en bar. Han är drygt två meter lång och nästan lika bred. Med hög röst förkunnar han för bartendern:

- Jak har så djävla ståår kook att jak skall ha en kraatis whisky.
- Ja-ja, säger bartendern, men du kan väl försöka uppträda lite städat. Du
generar dom andra gästerna.
Men han ställer i alla fall fram en whisky som finnen sveper på inga sekunder.

Finnen skriker igen:

- JAK HAR SÅ DJÄVLA STÂÂÂR ....!
Bartendern sätter upp handen för att tysta honom och säger:

- Okay - du får en till. Men sen får du faktiskt vara vänlig att dra åt helvete. Mina andra gäster gillar inte ditt snack.
Finnen sveper sin andra whisky och knappt har den runnit ner innan han öppnar käften igen och skall till att skrika. Då sträcker sig bartendern över disken och suger tag i skjortbröstet på finnen.

- Nu djävlar är det upp till bevis. Om du visar att du talar sanning så skall du få en till.
Finnen drar ner gylfen och börjar rota.....och drar fram en SKÖLDPADDA.


Tittar på den med stora ögon och säger eftertänksamt:

-SAATANA PERKELE, jak har fått flaatlöss.


Nu skall jag sätta på tevatten, bajja och sedan ladda för Champions League-matchen Roma vs. Manchester United. Heja United!


Ha de skönt därute, akta er för bildårar & gôtt, huge Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

fan du ändrar ju aldrig i längd? ;)

2008-04-02 @ 07:10:27
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

haha skön analys av Hålpetning..=)

2008-04-02 @ 21:37:25
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

inte farozonen kanske... men mina samtal med mig själv är inte alltid sunda.

2008-04-03 @ 13:46:07
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0