Däckad av hästar och god mat

Samvetet plågar mig lite denna helgen, har ätit en massa god mat + en massa sötsaker och den hårda träningen har det inte blivit nåt av. Visserligen har  jag promenerat c:a 5 timmar och kört lite halvhjärtad mage, men nej! Nu får jag ta mig i kragen - ned å byta till sommardäcken själv, istället för att köra in på verkstan imorrn. Bra idé, lite nödvändig muskelträning innan helgen är slut - perfekt!
Gick en golfrunda med grabbarna igår och lyckades hålla mina 33p sen förra veckan. Hasse 32p och Pålle fick ihop 26, hans årsbästa f ö. F-n tur man har golfen så man kommer ut å rör på sig ordentligt.
Hemmabanan S.t Jörgen GK 2:an
Grymt skönt att mjuka upp kropp & själ i Jacuzzin tillsammans med en Illustrerad Vetenskap, 45 minuter mumma!!

                         
Idag har det mest handlat om hästar, ryttare & ryttarinnor. Var på Scandinavium med mellantösen på finaldagen (Gothenburg Horse Show) idag. Jag säger bara - Halsbrytande för alla inblandade ...... när bommarna sprätter som pinnved, Aj-aj!


I pausen tog vi en prommis till Avenyn för att softa lite på Condeco. "Hallon-smoothie" till tösen och en dricka till mig. På promenaden tillbaka, lurade hon in mig på Seven-eleven, två stycken "Brownies" tack. Kladdkaka med choklad på till omhoppningen - huga. Fattar ni, jag kommer att se ut som en knubbsäl till sommaren, inte en grekisk gud som siktet är inställt på.

Till sist helglistan:
Vikt: 87,7 kg
Droger: Sötsaker
Humörsindex på en skala 1-10: 8,8
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 8 (mitt årsbästa)
Dagens middag: Norsk Kött & Grönsaksgryta

Sköt om er, ha de bra och gör nåt vettigt med morgondagen! Hug's Mr T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0