En dag i hälsans tecken!

Tre viktiga faktorer för ett gladare och hälsosammare liv.

6
Jag undrar om det beror på min nya approach generellt och/eller den knappt synliga 6-packen som påverkat mitt kvinnliga sällskap i positiv riktning när det gäller sexuella initiativ. De har iallafall till min stora glädje, kryddats och graderats upp den senaste tiden.
För det kan väl inte vara ...


GI

Eftersom maten i firmans lunchrestauranger har blivit sämre och dyrare (bra affärsidé om man vill tjäna mycket pengar på kort sikt) har salladsbuffén blivit ett starkare alternativ. Här vet man ju åtminstone att maten är kall och man kan välja smart mat. Så fick det bli idag och jag skall framöver försöka fortsätta köra det konceptet 3-4 dgr/v.

Motion

Se under punkt 6 och en ordentlig promenad på lunchen idag. Underbart att vara ute i lunchsolen, det märks tydligt att våren närmar sig city. Ikväll är det åter dags för ett träningspass där hemma och står vädret sig blir det nog en cykeltur också. F-n, kör jag på - på detta viset, kommer Västkustens alla kvinns "Beach 2008" att få njuta av Mr T:s återupplivade 6-pack.

Med dessa ord önskar jag mig själv och er alla ett ännu gladare och sundare liv & gôtt, hug Mr T
PS. Om jag hinner, återkommer jag ikväll med en svettdrypande rapport från kvällspasset. DS.

Kommentarer
Postat av: Aiila

låter skitbra hurru w28 it is ;)

2008-04-15 @ 19:39:59
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0