Englas öde & En stunds eftertanke

image105
Till och från under dagen har tankarna gått till tragedin i Stjärnsund. När jag tänker på den stackars flickans öde och hennes närmsta får jag som en otäck klump i halsen som inte går att svälja. Ett obeskrivligt lidande som endast de drabbade fullt ut kan mäta. Hoppet är det absolut sista som överger oss människor i en krisstuation och vi vägrar tro det värsta. Det är med stor sorg och medlidande jag går till sängs idag och jag vet att det är många som tänt ett ljus för att hedra Engla och ägnat en stund till eftertanke och deltagande i de anhörigas obeskrivliga sorg.

Tankar för dagen:
- Det är en mycket vacker planet vi bor på
- Här finns också mycket grymmhet 24 hrs/day - alla krig, övergrepp & kriminalitet som exempel
- Var rädda om varandra, vi har inte mycket tid här
 
Hug Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

ja det är en mycket vacker planet.

rest in peace... hon och alla andra barn.

2008-04-15 @ 09:39:20
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0