Från Tjohej till Urrrk på < 1 timme

Nu äntligen, vet jag hur det är att leva som en Tulpan! Upp imorse, strålande humör och med solen på G, i full blom och laddad med energi för dagens ToDo-lista. Design review och concept meetings, gick som en dans på jobbet idag. Satt förresten jämte en kvinna som liksom jag själv, struntat i rakningen imorse. Fullt med 1 cm långa strån på haka & läpp, jäpp. Nä, sensuellt var det inte men va f-n, usch nej tänk inte så. Du är ju för he-te på jobbet! Här höll jag på att tappa tråden - Tulpanen ja. Åker lite tidigare från jobbet idag för att hämta lilltösen som skall köras till dans på torsdagar. Passar under tiden på att ta en fika på det lokala etablissemanget och byter några ord med en kär blogg-vän. Hoppas allt går väl för dig o katten. Själv har jag ju som bekannt genomgått en extreme-personal-stajl-makeover och trivs med det.
Hämtar tösen - hem - fixar nåt snabbt att äta - röjer undan lite och så kommer det krypande... Gåshud/Knappskinn och rysningar. Urrk, helt plötsligt mår jag pyton! Sätter mig ned vid köksbordet och läser förstrött GP:s rubriker i repris. Tittar ut genom fönstret där vårfåglarna galet kvittrar efter en partner. Tulpanen har slagit ihop sina kronblad som badade i eftermiddagssol helt nyss. Där är jag tänker jag - kontrasterna finns där. Från en blommande

tulpan ...  ... till en rutten banan


Listan

Längd: 187 cm
Vikt: 87,9 kg
Humörsindex på en skala 1-10: 2
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 10 (inte ens sugen på en runk, så dåligt som jag mår)
Ögonfärg: Blekgrå
Droger: Not so far

Hoppas ni alla mår bättre och har stor aptit på livet. Det kommer en ny dag imorgon - ta väl vara på den!
Hug the Man, myth & concept Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

jag snor halva din lista=)

2008-04-04 @ 10:40:29
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: marie

kul blogg du har :-)

2008-04-04 @ 20:51:42
URL: http://unibrittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0