Klara Färdiga Gå ...

Vaknade upp som en Mongo idag för jag hade lite Late night activity igår - Situps och lättare armar/bröstträning. Det måste bli lite hårdare ikväll så att man kan tigga till sig lite massage mot stelheten. Bra tips till alla träningstokiga därute, eller?
Idag fick jag all hårdvara och instruktionsbok till mitt nya grepp i kampen om ett fit-liv. Stegräknarkorpen med jobbet - samla så många steg du någonsin kan och rapportera in summan regelbundet. Vi är nog 10-15 pers på jobbet som startar upp nu och det är klart alla har koll på varandra så grupptrycket blir massivt. Inga onödiga korta bilturer ned till affären mer, gå några hållplatser dom få gångerna du åker kollektivt - miljöriktigt å bra, hurra!!!
Vad händer ikväll då?
GAISmotGefle IF
Idag kl. 19:00
Vad häder till helgen då?
Header.jpg

På Söndag kommer mellantösen och jag trampa rakt in i skitlukten, hoppas på mycke dramatik och bra show.
Ha de skönt & lev livet, Hug a lot Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0