Life-stajl rapport

Fy f-n vad konstigt jag mått de senaste dagarna! Har gått runt som en Zombie och mått skit helt enkelt. Undrar just om det kan vara någon kroppslig, kemisk reaktion orsakad av min nya Life-stajl (total avhållsamhet från alkohol, bättre matvanor och regelbunden träning). Jag antog utmaningen 2008-02-29 och ligger på 94,5% success. Den siffran kan man tycka vad man vill om men för mig är det 100 som gäller.
Life-stajl ja, talade idag med en kollega som jobbat och jobbar fortfarande en hel del I Kina. Hade själv möjligheter att hoppa på ett Kina-jobb för en tid sedan, men jag tror inte mina töser hade tagit för glatt på ett sådant beslut så det äventyret uteblev. När kollegan visar bilder och beskriver livet där borta får jag ingen ångest för mitt beslut, kolla bara in menyerna ...


Dessutom lär det trängas c:a 32 miljoner människor i stan och solens strålar lyser aldrig klart - Blää!!


Får se om det blir nåt träningspass efter Champions league matchen ikväll - det blir sent, men vad gör man inte för att bli ett attraktivt sexobjekt till sommaren?


Det var ett tag sedan men här kommer nu en rykande färsk lista:

Vikt: 88 kg

Middag: Kryddstark Pizza, mycket sallad och Pepperoni

Humörsindex på en skala 1-10: 7,7

Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 4,2 (får jobba lite på det)

Six-pack känsla: Vi tar den imorrn va?

Nou Camp Barcelona vs Manchester U: 0-0 I pausen

Golf-form kompis Pålle: 18p (sämre än senast)
Golf-form Mr T: 33p (bättre än senast)

Husdjursindex på en skala 1-10: 1 (kattkraken är bortsprungen sedan i måndags)



Kvällsaktivitet: Måste bli Sit-ups, sex är väl inte å tänka på.

Droger: Knappast men jag dricker Söder-te just nu.


Gör inget dumt därute, var snälla o goa mot varandra - Hug 2 U all, Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

Hej på dig =)

Nu har jag flyttat över träningsbloggen till en annan adress...

men på den nya adressen kan man inte kommentera, men du får gärna läsa =)

mjukvarelse.blogg.se

Användarnamn: mjuk
lösen: (som förra bloggen, om du minns? =)

kram på dig

2008-04-24 @ 08:21:53
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0