Movienight...

Det blev en sen movienight idag, allt för att lura bort hormon & PMS-humöret samt få lite quality-time med de unga damerna. Det uppskattas speciellt mycket när den egna kassan är tom och "Pappsen" står för fiolerna, såklart. 
Mellan-monstret fick välja film och det blev The Eye. En ganska blek skräckis med några heta chockeffekter. Hon älskar thrillers/rysare/skräckfilmer. Ju värre, desto bättre! D ä gillar mer krypande spänning och det fanns väl ett par av dom till henne med. Nästa gång är det min tur att välja och det lär vara en hel del bra nya movies på G, så vi får se vad det blir.

Dagens gåta 1, finn fem fel...   ...Rätt svar återfinns längre ned på sidan.
- Hon gjorde sig rätt bra på bio-duken också.

Dagens gåta 2, finn ett fel ...  ...Rätt svar återfinns längre ned på sidan.
- OK, Hon och Jag vi är inte stöpta i samma form, men erkänn - jag gör mig rätt bra i den ottomanska hatten iallafall.


Ha de gôtt & kram, The one, incomparable and only Mr T

Rätt svar på gåta 1: Bra! Nej det gjorde inte jag heller
Rätt svar på gåta 2: Letar man så hittar man

Kommentarer
Postat av: Aiila

ja hitta fan inge fel....

snygg hatt!

2008-04-17 @ 14:05:51
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

är verkligen Albas film bra? =/

2008-04-18 @ 09:15:03
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

Iam legend var verkligen bra :D
jag såg "the mist" förra helgen. Man kan tro att det är en b film med dåliga specialaffekter. men filmen är baserad på stephen kings sjuka fanatiser... så den var över förväntan. riktigt sjukt slut.

2008-04-18 @ 10:42:55
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0