Six-pack för Beach 2008!

OK, det är till att sticka ut hakan lite och lova mycket när man lägger ut en rubrik som denna. Nu börjar steg 2 i min omvandlingsprocess från öl-älskande Nobody ...

 ...till kostmedveten Beachboy-atlet...
För att ni enklare skall förstå min utmaning har jag bifogat bilderna ovan.
Önska mig lycka till, det kan verkligen behövas! I dagsläget kan man (om man anstränger sig lite) se en antydan till muskulatur på det området där Sex-packen åter skall få se dagens ljus. Nyckeln till framgång brukar heta blod, svett & tårar och så får det bli denna gången också. Personligen tycker jag det kan vara värt besväret, vad tycker ni?

Dagens lista
Längd: Ligger ner och bygger nog c:a 19 cm i detta läge
Vikt: 88,5 kg
Six-pack känsla: Knappt synlig
Humörsindex på en skala 1-10: 8
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 4,5 (trots att det har varit helg)
Ögonfärg: Blå/gröna igen
Dagens lunch: Pizza
Kvällsaktivitet: Sit-ups

Droger: Det får la bli te då

Återkommer imorgon med rapport:
- hur många det blev
- hur ont jag har
- hur stel kan man vara

Ha ett underbart liv därute & gôtt hugg Thee Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

ja ska också fixa pack på magen.. eller åtminståne bli av me kulan =) de får bli ett 4pack...:) haha... jag har en ny aiila-blogg..

aiilas.blogg.se/diet

men den är lösenskyddad. säg till om du är intresserad av att läsa =) skulle vara kul om du kikade in på den då och då också..

2008-04-08 @ 09:24:38
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0