The Cat is back ...

Nu har Mars-katten hittat hem igen. Liv No. 2 är förbrukat - och eftersom hon ännu inte hunnit med att bli steriliserad (dom vägrade ta emot skrället , < 1 år sa dom) har hon väl ungar i magen dessutom. Hon springer hela tiden med svansen i vädret och charmörerna väntar utanför dorren - resten kan ni räkna ut själva.

Känner mig förbannat pigg på jobbet idag och fick nårra minuter över innan mitt utvecklingssamtal med "Bossen". Skall bli intressant att diskutera framtiden med honom - firman vägrar aldrig att ställa upp på utveckling (ett stort + för den arbetsgivare jag har).
GAIS lyckades säkra tre poäng igår, Tjoho!! Skall konfrontera min arbetskollega med det resultatet för hans ÖIS kammade Noll.

Stegräknaren tuggar på och det blir mycket spring i landskapen idag - bra för träningen igår uteblev. Förklaringen kommer senare idag.
Ge järnet för livet är bara en blink i det stora hela, Hug the T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0