Värkrapport .be

Leverantörsmöten i dagarna två - Kom ner till .be igår kväll och vi hann bara packa upp väskorna och ut för att ta nåt lite att äta. De blev stamstället med storbild Liverpool vs Arsenal och ett he-es drag. 200 vilda engelsmän & kvinnor. Dom är ju helt galna i fotboll.

Körde nog på lite hårt i måndags kväll (steg 2 i min nya profil)
Tappade räkningen efter 250 cramps och körde vidare med push-ups för armar och bröst.
Igår blev det bara lite försiktig magträning, kände att stelheten och träningsvärken var på G.

Värkrapport idag:
- Överkroppen är stel som ett kassaskåp
- Tuttarna, armarna & magen ömmar som in i he-te 

En massage hade varit skitskönt men den får vänta till Torsdag kväll när jag är hemma igen.
Jag älskar träningsvärk - det gör gôtt-ont på nåt sätt. Är jag pervers eller är det fler som tycker likadant?
Får bli en kort rapport idag, måste hinna med, middag, träning och Champinos League innan John Blund kommer och hälsar på.
Var försiktiga därute och ha ett underbart liv så länge. Hug Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

Du jag behöver en massage idag.. fy fan min nacke.

tack för din kommentar... självbilden är ju som den är. tack.. kram!!

2008-04-10 @ 21:46:37
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0