Gôtt e de ...

2008 lider mot sitt slut och en kort summering följer:
Det blev fyra nyårslöften för 2008 och så här gick det ...
Tema - Måttlighet är en dygd och även nyckeln till min harmoni.
1. Satsa hårt på att få min kropp att se ut som Arnold Schwarzenegger's (jag har medvetet motionerat mer än på länge och tappat ~10kg) MVG
2. Inte ta en dropp (Här har jag inte lyckats till 100% . Under året har jag haft 5 dagar utan måttlighet c:a 7 helvita månader och resterande tid mkt måttliga) G
3. No gambling at all (Spelar fortfarande på V75, men mkt måttligt) G
4. Bli en underbarare tonårsförälder (Det är inte lätt att vara ensam hane i ett hus med tre menstruerande, varav två hormonstinna (anm. lilltösen räknas inte, hon är ju bara 8) VG

Senare delen på året har formen bara gått uppåt så 2009 kan bli ett rekordår!
Finanskris, arbetslöshet o.s.v har lyckligtvis inte drabbat mig - Mer stålar än nånsin, jobbet lockar med nya utmaningar och magen är på god väg att återfå sina rutor.

Jag återkommer med nya löften och hoppas NI och jag får ett underbart 2009.
Hug a lot, the Man, myth & concept Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0