Baksmälla, Tussilago & Kvinnlig domminans med fransar av Furu

Head-bang! Är det hårdrock eller bara resultatet av gårdagens dummheter? Hursomhelst, inte något skönt uppvaknande. Mina nyårslöften f ö handlar just om detta, att vara måttlig. Hur svårt kan det vara?

Har fått bekräftat beställningen på min nya bil. Likbil säger några, sexig säger mina tonåringar.  Svart, svart läder och svart interiör. OK, jag köper epitetet "Lik-bil". Har denna gången kryddat upp det hela med USB-interface, bluetooth för mobilen och high performance-ljud. Allt bara för att trösta bort comforten som min kära automatlåda bjuder på. 

Scarlett Johansson och fransar av furu!? Eftersom jag lever i en värld av kvinnlig domminans får jag ofta (eftersom jag är, Thee Man) uppleva visuella chocker. Som idag när senaste nummret av ELLE presenterar Scarlett på förstasidan. Vilken härlig kvinna!!! Undrar vad dom äter för att bli så fina? Om någon har svaret, var vänlig skicka receptet till www.monsieurt.blogg.se. Blev lite nyfiken och bläddrade lite, 798 klädnypor inpå bara mässingen, kan det vara fettish? Sitter å funderar på om klänningen är Svanmärkt?

Lekte lite med katten på terrassen å bollen gick över räcket. Vad får man se.... En välutvecklad Tussilago!!! Vårkänslor redan! Al Gore? Min nya Diesel? Who cares?

Nu är det dags att lösa veckans gåta, 7 vinnare på tävlingar i Jägersro. Alltid lika spännande, tänkte jag rätt?

För Er som är därute, hoppas jag att ni får en underbar helg. Med mycke sex, droger & rock n roll. Hugg the Man, Mr T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0