Chimay och 8-Ball

Jädrans vilket nedsläpp!
Var ute med några kollegor efter jobbet för att äta en bit mat och hitta på nåt, innan Tegelstenssängen. Hittade en Pizzeria i närheten av ett favo-ställe "Pool & Snooker Place", i studentkvarteren, inte så långt ifrån hotellet. Stället var fyllt med studenter och det ger mig bra vibbar (billig och bra mat). Dit ska vi!
- Maten var bra!
- Priset var bra!
- Mina vibbar var bra!!
Men tyvärr, eftersom stället var översållat med fantastiska "Babes" i 20-25-års-åldern, var det lite svårt att focusera på maten. Nmja-a, det går att stå ut med.
Efter maten slinker vi in på biljardstället, som ligger nära nog vägg i vägg med pizzerian. Ett underbart ställe med  c:a 20 Pool-bord, ett par Snookerbord och bar. Alla kunder från Pizzerian verkade dessutom ha en snitslad bana upp till, ja-a, The "Pool & Snooker Place". Kul-kul och ett par öl. Fö mina förstaval (Chimay röd och Say no more Leffe blonde). Kollegorna som aldrig hade varit utanför turist-stråken, uppskattade seansen mycket. Den kvällen skall vi ofta tänka på...
All of U! Be nice, happy & gôtt, Mr T  

Kommentarer
Postat av: A

tack för kommentaren i min gamla blogg =)

2008-02-22 @ 10:33:41
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

oj =) tack för kommentaren :D:D

2008-02-22 @ 18:46:13
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0