Max 1/2-dag!

Sitter och tittar ut i öster, en fantastisk soluppgång. Helt orange tror jag efersom jag inte ser färgerna så bra. Inte mycket mer än fågelkvitter stör den absoluta tystnaden när jag dricker mitt morgonte (gjort på röda bär/frukter).

                        
Hittar ingen bild som passar perfekt. Men denna utan moln och lägg på Göteborg, så blir det min vy. Blir nog en lika fin dag som igår.

Har dragit på mig en vår-förkylning, redan. Det är väl lika bra att inse, årstiderna har ryckts ur led på nåt sätt. Talades vid med en kollega från .be igår. Dom har haft en vecka med dagstemp på +15 grader i skuggan. Skall ju dit n:a vecka så jag hoppas på högtryck.

Nu får det bli bilen till jobbet och idag får firman max en 1/2-dag, jag är ju förh-e sjuk. Håll er i skinnet och passa på att ladda med solenergi. Hug the one wicked and (l)only Mr T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0