Monday bloody monday...

Varför kan inte måndagar bara vara som alla andra dagar? Saker o ting krånglar, går trögt och ska det jävlas ordentligt nån gång, nog f-n är det på, ja just det, en m.....!

Har idag iallafall lagt in en beställning på nya bilen, här skall växlas å kopplas. Fick bli en manuell denna gången så att töserna kan slita ut lamellerna på övningskörning. D ä har än så länge bara rullat med automatlåda och hon kommer säkert bli chockad av den nya dimensionen, dragläge, koppling och den där förbannade pinnen i mitten (som man måste slita och dra i).

Venus & Jupiter i konjunktion, visst låter det sexigt. Jag vill om jag får välja, vara Jupiter. Har inte haft nåt bra väder på morgonen för att se spektaklet, men det är häftigt och har sett det förr.

                           

I förra veckan hade jag den stora förmånen att få bjuda ut mina tonårstöser på bio och uppvärmning på ett av Avenyns innecaféer. Dom tyckte inte alls att det var pinsamt och krokade i varsin arm för lotsning ned till Palladium. I am Legend med Will Smith, fick dom unga damerna att sitta spända i stolarna men också till en stunds eftertanke. Oamerikanskt men ändå väldigt amerikanskt och den kan rekommenderas - sevärd. 16-åringens kommentar var - Jädrar va skönt, filmen saknade ju helt romantik.

Dags att sätta punkt för idag, imorgon blir det heldag på jobbet och därefter resa till .be för nya intressanta möten.
Ha de gôtt, kram Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0