Fredags-Bomben!

                                              
Det skall alltid släppas bomber på fredagar, varför undrar jag? Med bomber menar jag t ex nya förutsättningar för arbetet, ny organisation eller varför inte som för mig idag - ett möte med chefen för att lägga upp framtiden med nya arbetsuppgifter. Det är precis som om dom vill att man skall tänka på jobbet hela dj-a helgen utan att behöva betala ut övertidsersättning för det.
Denna gången handlar det om att planera för veckopendling till .be under ett kvartal och därefter nya spännande uppdrag. Inga småsaker för en färgblind, vänsterhänt tonårsförälder att sy ihop. Men det skall nog gå bra.
Skönt ändå att det är...

image35 
...och att mitt nyårslöftesinfriandeindex i % stiger. Börjar nästan känna mig skötsam - Huu!

Fick under dagen lämnat in min Ericsson-mobil och ynglingen i servicedisken på firmans mobiltjänst informerade mig glatt. Jaa-ja, men dom är ju KASS! Nu tar vi bara hem K590i å dom e mycket bättre.
Kör på med en lånad Nokia tills kostnadsförslaget på E-son-reparationen kommer. Anar att det luktar K590i istället för dyr reparation. Hoppas-hoppas!!

Ta det nu bara lungt därute, hug the one & only Mr T

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0