Fyrmotorig Jet med 112 stolar, fy f-n...

Åter på Novia-loungen och en förhoppningsvis bra jobbvecka i .be. Som jag nämnt tidigare, mycket skall falla på plats på kort tid. Det berömda skägget sitter i brevlådan och jag längtar till pensionen. Arbeit macht nicht frei at the moment, nää, det tar all min tid.

Skönt att vädret lättar upp lite, Landvetter är en he-es håla att lägga en flygplats på. Gammal sumpmark, billigt inköpt - med konstant dåligt väder (dimma och vind). Dessutom verkar det som om stollarna lagt start och landningsbanan i helt fel väderstreck. Hoppas denna klarar av det, igen...
                   
AVRO RJ 100, jag litar på dig! 112?!!! Är inte det ett SOS-nummer? Min flyskräck har accentuerat på senare år, förstår inte varför - man kommer ju närmare döden för varje år. Alltså hela tiden varje dag - mindre att förlora.

Jösses vad allt blev med en morbid touch. I övrigt finns hopp om ett bättre liv och högre dartscorer. Skall träna varje kväll för att vara i toppform till nästa match. M + L + J + J håll i er, här skall domineras!

Var rädda om er där ute, kram Mr T


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0