Jag lever och rundar av...

Flygresan gick bra och veckan här nere har gått över förväntan. Saker och ting börjar komma på plats. Har nattat på ett "skithotell" denna gången. Sängar som har tegelstenar till madrasser och när man sitter på toan får man lägga benen över axlarna för att få plats. Har sovit dåligt och vaknat, typ kl. 5 varje morgon, med skavsår och blåmärken efter orolig sömn. Undantaget var inatt och det kan bero på jobbet som ser ut att lösa sig på ett bra sätt samt de förstärkningar jag fått på resurssidan som kommer bra in i jobbet. Possitiva tankar på dagen ger possitiva tankar på natten. Vaknade med tältpinne och en fantaskisk kvinna, ville bara fortsätta sova. I denna fina dröm figurerade inte bara en, utan två underbara varelser. Det är man inte bortskämd med!!! Lev ut dina drömmar finns det dom som säger - Gärna det säger jag.
Skall runda av veckan här med finansmöte och sammanställning av en bauta-utredning som mina medarbetare gjort denna veckan. Därefter blir det avfärd till en supermarket för inhandling av godsaker.
Med lite flyt rullar trafiken till Zaventem bra och Avro 100 tar mig säkert hem till Landvetter ikväll.
En vecka hemma och samma visa igen vecka sex.
Ha de gôtt å var rädda om er, hug Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0