Lycka till!

Dag 3 och löftena håller. Det blev fem nyårslöften i år och alla har så här långt gått enligt plan. - Måttlighet är en dygd och även nyckeln till min harmoni, tror jag.

Skall satsa hårt på att få min kropp att se ut som Arnold Schwarzenegger's, inte ta en dropp, no gambling at all samt bli en underbar tonårsförälder.
Hade jag nu varit gift med Christina Aguillera, ja... då hade detta varit realistiska mål för 2008. Men nu är jag inte det! Istället kan jag se en potential på alla områden och "be real" skall lyckas.

Har planer för att nästa år att ta med mig nära & kära till Thailand, istället för att slösa min, tid, energi och tillgångar på värdelöst dravel.

Var nere och tittade på Frölunda Indians match ikväll (på det lokala etablissemanget) och jag är f-n mycket glad att jag har en Mp3-spelare med bra lurar. Vet inte hur mycke skit jag slapp höra - kräkreflexen låg där å lurade hela tiden men kunde undvikas p g a denna guds skapelse. Tack!!!

Den fantastiska ledigheten är nu till ända och firman skall få sitt, redan imorgon. 2008 lär bli mitt, så här långt - jobbigaste år, så ett träningskort skall införskaffas (den dag som imorgon är).

Ingen bild idag och skulle det varit någon - skulle det vara en på mig själv.
He de gôtt, Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0