Pic du Midi eller arbetsplats?


Om ni aldrig kollat in min Stjärnlänk, gör det idag. I mitt nästa liv skall jag söka jobb här. Är det nagon som vill bli min assistent? Frukost i öster och kvällsmackan i väster. Jag kan lätt föreställa mig lunchen i söderläge. Arbetet där nere - ja f-n kolla stjärnhimlen pa nätterna, det kan ju vem som helst sta ut med!

Sitter i loungen pa Zaventem och skriver och fick precis höra i högtalaren att planet är försenat 1 timma och 10 minuter. Skit!! Storm i Götet, den har vi varit med om förr.
Be happy - don´t worry, hug The Man, Myth & Concept Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Oh ja, assistent finnes!

2008-01-26 @ 11:38:39
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Hmm, vad skulle pojkvännen säga då? Okej - vem bryr sig. Jag hör av mig när jobbet är fixat.
Kram, Mr T

2008-01-27 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0