Donnerstag – I helvete heller

Väderleksrapporter haha, titta ut funkar bra. I Torsdags hade man ritat upp ett stort moln med massor av sådana där streck under = Ösregn. Istället gassade solen på terassen när jag i bara kallingarna drack mitt morgonkaffe. Nu blir det badlakan, bikinis, fiskespön och så åker vi upp till Sjövik. S & I har ett underbart ställe där och vår lilla båt ligger alltid redo för Abborre och Gäddfiske.

Lite vyer från udden...

  

Test-fiske med lilltösens spö (som hon vunnit i pris på Tjejmetet)...

     


X i taket förresten, när 15-åringen följde med!!


Minstingen rockar fett...


Snart fika...


Sammanfattning: Yeah! En bonusdag.

  

Igår 14 & 19

Ögoninflammation x 5 samt Pasta House i Linnestaden. Inget bra och riktigt trevligt kan man sammanfatta det hela.

De söta små liven (kattungarna) har fått problem med ögonen och det just när dom äntligen öppnat på locken. Fick en tid på Blå Stjärnans Djursjukhus på Ringön för undersökning och behandling.

    


Recept och skötselråd delades ut, så nu har vi fullt upp med kompresser och ögondroppar. 5 x 4 blir 20 behandlingar/dag. Hell is here!19:00 var det bokat bord på Pasta House i Linnestaden. Stället hade fått jättefina recensioner i guiden, så det testar vi. Tyvärr lyckades vi inte få med oss tonåringarna denna gången. De unga damerna hade andra planer. - Tur att man inte vet vad!

Vi blev i alla fall fem till bords, S + I + G + minstingen och  jag själv. Alltid trevligare om man är några stycken runt bordet.

Eftersom jag var chaufför för dagen, så blev det bara lite vitt till förrätten och vatten till huvudmenyn. Lite synd, för vin till pasta passar ju alldeles utmärkt.

Detta ställe har en fantastisk meny och gott smakar det. Priserna är det inget fel på heller. Skall jag säga nåt negativt, får det bli servicen. De vackra damerna som skulle sköta detta jobbet, klarade inte riktigt av rusningen - stället var ju knöfullt. Där saknades organisation i servicen, kaos är ett annat ord. However mycket trevligt & gott.

No pic's from this event unfortunately.

  

Idag får det bli utflykt med picnic-korg till centrum om vädret håller - och det ser lovande ut.

Om ni vill bli rika idag så satsa lite kulor på en Harry Boy. V75 jackpot och 42 millisar står på spel. Här finns inga garantier men mina spikförslag är 2:an i första avd. och 6:an i andra. Lycka till!!!
 
Övriga viktiga frågor:
- Träningen går framåt - Har snokat upp tips på hur de 4 sista rutorna skall jobbas fram, så nu är det bara att köra på. Får nog tänka lite på vad jag stoppar i mig också. Lite jobbigare - älskar ju kolhydrater tyvärr.
- Håller mig stadigt på 85 kg.
- Erotiken skall vi inte prata om.
- God tonårsförälderstatus. Ja bättre än för ett tag sen iallafall. 

  

Ha ett underbart liv därute, se upp för könssjukdomar & gôtt hugg Mr T


Kommentarer
Postat av: Madelene

hahaha... ja se upp för könssjukdomar själv hurru =P

2008-07-15 @ 09:11:04
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Madelene

den där fimlen finner jag otroligt töntig :) hähä.. som du länkade alltså :) hihihih

2008-07-18 @ 15:42:21
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0