98-2 och jag har fått nog!

Tänk, 98% av en dag kan vara hur jäla bra som helst och så kan 2% få en att tänka - Vad är det för en idiotplanet jag bor på? Saker och ting har nog sin förklaring, men jag har iallafall fått nog!! Det finns egenskaper som är riktigt motbjudande och bara får mig att längta till en annan planet. Här kommer några exempel: Egocentrisk, lismande, avundsjuka, självömkan, ignorans eller ja,  bara 100% elak. Hela menyn serveras till ett par öl på det lokala etablissemanget. Tänk, att ett gott humör kan brytas ner på så kort tid - Usch! Det kommer jag aldrig låta hända igen - väljer ett annat ställe nästa gång.
Hur-som-haver hade jag en kanondag med min lilltös idag. Vi har varit på långutflykt å sjungit i bilen...
 

Ätit ute å shoppat, trollat m m.
  
Sköönt, 98-2 är iallafall en jordskredsseger för det possitiva som hänt idag, YESSSZ!!!

Må gôtt och hug the T


Kommentarer
Postat av: Madelene

ohhhh vilken sötnos!







hoppas ilskan runnit av dig nu:)

2008-07-10 @ 18:17:43
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tackar :) ser fram emot träffen:)

korrekt det jag läser ,känner igen detta faktum att bra humör lätt kan förbytas på nolltid. Annars ha en bra sommar !!!!

2008-07-11 @ 04:21:43
Postat av: Madelene

hehe tack för kommentaren :)

2008-07-11 @ 10:32:29
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0