Rubik & Jag

Äntligen, här kommer en mycket tidig lördagsrapport. Har suttit med Rubik´s kub i 4 timmar och nu har jag löst den dj-ln. Vred om eländet för att börja om, men huvudet funkar inte så bra kl 03:00. Vi tar den imorgon igen?
http://www.youtube.com/watch?v=PLOT1Z_c1Dc Blir nog jobbigt att rå på, men bättre än 4 timmar kan man hoppas på.

Bara två veckor kvar tills kosan styrs mot Kroatien. Det skall bli riktigt skönt, för sommaren här hemma verkar ju bli helt normal. Regn & rusk!!! Nej då föredrar jag detta:
  
Nu skall här vilas lite innan jag sätter 7:an på Axevalla. Ni som vill ha några spikförslag. Blanda och ge, eller ta dom som dom ligger här på ett litet system:
Avd 1. 5:an
Avd 2. 6:an
Avd 3. 6:an
Avd 4. Alla 12 hästar
Avd 5. 1:an
Avd 6. Alla 12 hästar
Avd 7. 1:an
Systemet är på 144 rader och kostar bara 72 spänn + inlämningsavgift. Lär man nog kunna få tillbaka med råge om det skräller i garderingsloppen. Lycka till!
 
Ha ett underbart liv därute & gôtt hugg Mr T

Kommentarer
Postat av: Madelene

hahaa nån här som såg dildon iaf :D

2008-07-23 @ 22:05:55
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0