Ångestladdad och Glad?

image148
Harkel ... VARNING! Nu blir det riktigt djävla djuuupt!
Förmodligen är jag inte klok - men det finns en ådra (eller kanske en nerv) nånstans i mig som hela tiden söker förändring eller snarare ett krav på mig själv att bli bättre. Blir liksom aldrig nöjd. Jag letar hela tiden efter nåt som skall slå det jag redan har. Frapperas plötsligt av tanken nu när jag sitter här och f-n inte har nåt jä-la skit å klaga på. Varför kan jag inte bara njuta av det som är? Nej jag plågas av att inte ta vara på alla fina chanser som erbjuds? Vågar inte leva ut mina drömmar och satsa på dom. Det är precis som om jag tror att jag inte är värd det. HJÄLP!!! Konstig feeling, det är nog nåt psykiskt?
image149
Om nån där ute på Webben vet vad jag lider av - tveka inte, lägg en kommentar!!!
Tur ändå att vardagen pockar på med diverse måste-göra-saker. Storhandling får det bli idag, efter promenaden som jag skall ta nu.
Gôtt-ont eller lida och njuta samtidigt, fastän mentalt. Shit! Bäst att sluta innan jag ballar ur fullständigt.
Detta är mitt 100:e inlägg, så nu klämmer vi alla till med ett 4-faldigt leve & HURRA! Och som en liten tårta till mina kvinnliga läsare, lägger jag ut denna groda ...
 
Var omtänksamma, ödmjuka & våga. Huga, Mr T

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag kastar mig över nästan alla chanser som dyker upp, och det verkar inte alls vara vanligt. Men jag har upplevt många roliga, och intressanta saker, och har aldrig ångrat något. Det viktiga är att aldrig gå över sina egna gränser, men annars är det väl bara att köra på? :D

2008-06-07 @ 11:46:28
URL: http://redseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0