En Seg-onsdag man förtjänat

Gårdagen handlade mycket om hur EM-premiären skulle gå och naturligtvis om min svåger eller jag skulle ha ett leende på läpparna efter 90 minuter. Är man inte helt döv/blind vet man att min grekiske svåger hade en jobbig kväll.
Noll mål
Fick det lite jobbigt och ville nog inte tillräckligt mycket ...
Det gick betydligt bättre för
Två mål
och det kan vi nog tacka denne man för
 
Hur som helst var det jättetrevligt hos min kära syster som vanligt. Jag skulle bara aldrig rört GT:n hon blandade till. Urghh!! Den kändes i huvudet i morse. Nån gång skall jag fråga henne efter receptet, nånting i stil med 15 cl Gin + en skvätt Tonic kanske?

Mina motionspromenader ligger f n på is. Mina fötter har inte läkt blåsorna än men räknar med att vara fit-4-fight på fredag igen. Blir det fint väder då, skall det nog bli en rejäl kaj-promenad och lite afterwork som grädde på moset.

Nu skall det bli bädden för mig och hoppas ni kryar på er, om ni inte mår bra. Om ni mår bra - ha ett fortsatt underbart liv!
Hug the 1 only & gôtt Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0