Headbang & hövvevärk

Midsommarfesten blev en höjdare med sill, grill, fotboll och huvudvärk därtill. Vaknade tidigt som attan på midsommardagen med ett bultande knä. Nu erkänner jag, jag fick f-n tårar av smärtan. Två Eox och en panodil skjöldes ned med 2 dl grekisk brandy. Sen la jag mig igen och vaknade 3,5 timmar senare som en nyfödd bäbis. Ingen värk, bra!
Golfrundan lite senare på dan gick som i ett töcken, men undra varför?! Ha-ha, jag mådde ju som en gud när jag vaknade ... 

YESS!!! Nu är det bokat! Do-te-ra (15 år) och jag skall headbanga och leva rövare i två dagar nästa helg. Det skall bli skitkul. Hon har ärvt mina hårdrockgener till 100% vilket jag är mycket stolt över och jag tror att morsan hade gett mig Deep Purple i vällingflaskan om dom hade funnits då. Gitarrsolon och tunga pukor, I just love it!
So far - ingen lek & njut. Ton ami Mr T


Kommentarer
Postat av: Madelene

fan va kul :D de där skulle jag o killen också på.. men hans semester blev lagd lite för sent =/ fuck fucxk................ men till GBG ska vi =)

2008-06-24 @ 17:40:24
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0