Målgång

Shit Maj-Britt, nu är stegtävlingen slut och grupptrycket borta. Det är nu man skall starta upp ett eget .xls-dokument och göra en graf. Får regga 19311 för lördagen och idag har det blivit 16938 i min nya graf.
Mitt  slutresultat i tävlingen, nedan:
 

Placering      Namn              Totalt antal steg
7061            Malin B 486255 
7062The 1 & only Mr T  486242 
7063Viktoria  486240  

Vickan har ju inte rapporterat in alla sina steg än så hon kliver säkert förbi. OK, det viktiga är inte min placering utan målet som nåddes och jag rör mig medvetet mycket mer nu. Skall mina magrutor nånsin få se dagens ljus igen är detta ett måste. Har ju som sagt promenerat minst 1,2 mil per dag efter tävlingen och det är jag grymt nöjd med. Kännde mig idag helt fräsch efter 2,5 timma promenad (trots värmen). Dock har jag dragit på mig vattenfyllda blåsor på fötterna. Tror att det beror på att jag körde barfota i sportsandalerna (mit strompfen, wird es keine blasen). Skall leta nya dojjer imorgon. Har ni tips på bra prommisskor - please don´t hesitate, just put a comment!!

Hade fixat grillköttet i marinad (för ikväll) redan tidigare så det var bara att ställa in i grillen. Sallad, vitlök i olja, oliver och en fräsch potatissallad på färskpotatis, yougurt, vinäger, olivolja vitlök, vitpeppar, senap, salt , terassodlad plocksallad,spenat, och klippt färsk gräslök på toppen. Mums!!! De unga damerna, andra 1/2-an, lilltösen, Robban, Linda & Rebecka tyckte likadant. Hela gänget åker till Kroatien i sommar som vi brukar och då kommer fler sköna grillkvällar som denna. Suck!! Det är snart semester - skööönt!

Dagens lista:
Längd: Mätte den inte (=MVG ;) haha)
Utslag på vågen: 85,6 (=MVG)
Nöjd-med-mig-själv-känsla på en skala 1-10: 8,6 (=MVG)
Magrutestatus på en skala 1-6: 2,87 (=IG f-n det är snart 08w28)
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 8,1 (=MVG)
Dagens lista status på en skala 1-10: Fattaru, en rätt hyfsad söndag eller?

Sorry! Har inte hunnit med att ladda bilder från mina äventyr på kajen, men den som väntar på nåt gôtt ...
Sköt om er, gör nåt bra med morgondagen och kram. The 1 only and whicked & gôtt Mr T

Kommentarer
Postat av: Madelene

väntar på bilderna..:)

2008-06-10 @ 21:34:53
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Madelene

nä.. inga magrutor.. bara en stor deg...

2008-06-11 @ 21:23:27
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0