Mr Metal T Del 1

Haha, här kan man se hur laddad jag är inför fredagens utflykt ...

10 timmar fullspäckat program och naturligtvis går det inte att hinna med allt. Dessutom måste man ju få i sig lite käk & dricka mellan spelningarna. Bros. Grim's Side show får man heller inte missa - Master of torture med nål genom överarmen, strippan med fransar on the nipples, Mr Pngvin eller half man och den fantastiska svärdslukerskan (50 cm svärd deep trought). Tyvärr har jag endast usla mobil-bilder från detta spektakel - det måste upplevas ...
 Mr Pingvin man (total längd max 120 cm). Mycket korta tatuerade armar och en virlveltrumma upphängd i öronen.
 Den sköna svärdslukerskan. Svärdet ca 50 cm är på plats och den rödklädde mannen ur publiken skall snart dra ut det ...
 Mr 1/2 man jobbar som installatör av parabolantenner. Han saknar ju för he-te underkropp!!! Inga problem. Utöver denna stege-show drar han för säkerhets skull också ett break-dance-nummer. Men va ....?!?
Galet och tyvärr har jag inga bilder på när mannen med micken kör in en sax i näsan. Som om inte detta hade rensat upp ordentligt får ett 10 cm långt borr (roterande i borrmaskin) gå samma väg.

Inte mycke Metal på de första raderna - men nu så ...
Sonic Syndicate - no comments utöver att dom är lite för mesiga för min smak.


Job For A Cowboy ströks och lämnade plats år Avatar - som lyfte lite.


Men det var inte förän Sabaton drog igång som det kändes riktig gôtt - now we're on, både do-te-ra och jag och bandet var riktigt tajt - härligt!
 Detta band gillar Vi skarpt!


Sen drar vi lite planlöst runt & kollar div gig, shower, äter mat och laddar för en av dagens höjdpunkter Bullet For My Valentine. Fortfarande nu efter dag 2, en av höjdpunkterna ...
          !!! Detta band gillar vi skarpast efter Dag 1!!!
 

Monster Magnet körde en klassiker - Vi försöker välta publiken med en ljud-tryckvåg, dom lyckades f-n nästan och Do-te-ra satte på sig hörselskydden för 1:a gången. Tungt ljud är alltid bra även om inte MM tillhör mina favoriter.


Efter detta hade min 15-åring mycket trötta ben och med tanke på att det var hennes 1:a Metaltown, tycker jag hon klarade sig bra. Nu var dock hennes ork slut och vi missade tyvärr Cavalera Conspiracy. Lite smått nedkylda ordande vi en snabb-transport hem till värmen och kudden för vila och laddning inför the 2:nd Day.

Detta får bli Mr T's metal report Del 1 och återkommer med Del 2 a.s.a.p.
Ha de gôtt därute, gör nån glad och hug the Mr metal T

Kommentarer
Postat av: Madelene

valentine är grymma :DDDDDDDD

2008-06-29 @ 17:16:13
URL: http://http:/mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0