Metaltown Lineup & Väderbevakning i KOSS-lurar

Sitter å lyssnar av de aktuella banden som skall uppträda på Metaltown. Man måste ju vara förberedd och selektiv. Allt går inte att se. Det börjar utkristallisera sig några favoriter. Har ni nåt tips därute?

LINE-UP:

Alltså något av banden som utmärker sig live så vill jag gärna ha era kommentarer på det. Samtidigt hårdbevakar jag väderprognoserna för att hitta en som talar om fint väder mot veckoslutet. Men - Det ser inte ut som det kommer nån värmebölja med klarblå himmel iallafall.

Imorse fick vi blanda ihop en Oboy-drink, göra klämd macka med ost och rökt kalkon samt ladda brickan för min hårdrock och skräckfilms-älskande dotter som fyller år idag. Pengar, hörlurar, Saw-box (I-IV m m) och smyckeskrin inslagna i glansiga fodral. - Jag är mer än nöjd, sa hon och höll hårt om sin nya skräckfilms-box.

Detta är  inget  för

 känsliga  personer!!!

 Annars kan jag varmt rekommendera dessa filmer, huu ...
Motionerandet ligger lågt f n och osundheten sprudlar. Känner att en come-back ligger nära i framtiden och jag skall bara återse mina magrutor denna sommaren. 6 veckor semester skall det bli iår, varav 2 i Kroatien och då gäller det att vara aktiv. Det brukar alltid vara lättare att hålla igång på sommaren när man inte sitter på ett kontor 8-12 timmar varje dag.

Listan
Dagsform på en skala 1-10: 6,8
Vikt på en skala 1-100: 85,6
I lurarna just nu: http://www.youtube.com/watch?v=sYAAskL9cJs Vad tycks?
Magruteindex på en skala 1-6: Knappt 2
6-mättnadsindex på en skala 1-10: 4,0

Tänker hela tiden på er därute - Sköt om er, strula inte till det & gôtt hugg Mr T


Kommentarer
Postat av: Madelene

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag vill inte se lineupen =((=(=(=(=( buuuuh





men iaf: böckerna är självsklart unisexxa. låt dig inte skrämmas av den glada kvinnan på omslaget :)

2008-06-26 @ 07:24:14
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Tina

Hm, man kanske skulle våga sig på att se SAW nån gång då, om dotra din rekommenderar dem...



Skall ju inte själv på Metaltown, men rekommenderas gör: Finntroll, Nightwish, Sabaton (absolut) Opeth, och naturligtvis Dimmu Borgir!!! Får ni inte missa! Min stora sorg att jag missar dem nu för andra gången... Kram!

2008-06-26 @ 08:21:37
URL: http://lunenoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0