Arbeit, arbeit und wieder arbeit, macht ....

Sitter å rundar av dagen med att mata bloggen med senaste info. Kom ännu en gång (i måndags) ned till .be i ett stycke - dock en 1/2-timma sent p g a det kyliga vädret och den förb-e snön. Spolning av vingar och plogning på start- & landningsbanan. Hurra!! Är det vår eller?

Hopp i koj, när man väl var framme - frukost - och iväg till jobbet. Efter en extrapolerad heldag på kontoret här nere, ut för en bit mat och, nu kommer det: Whiskey-provning!
Ja ni såg rätt, en drog. Har renat min kropp under 2,5 vecka och det har kännts mycket bra. Nu råkar jag vara mycket förtjust i Scottish Islay Single malt's, så det fick det bli och det känns fortfarande mycket bra.

Denna   och ett par till, dyrt men gôtt.
Imorgon sista dagen här för denna vändan och har fått sena planet hem till GOT. Så, det kanske blir en runda i Brussels innan hemfärd. Det finns ett och annat skoj att kolla in i närheten av Groete Markt.

Oj då, tiden går!

Nu till tvådagarslistan:
Längd: 191 cm
Vikt: Vet inte, men man äter som en gris härnere så det brukar bli +
Droger: Ja, Whiskeyn igår
Lyckokänsla på en skala 1-10: 7,7
Trötthetsindex på en skala 1-10: 8

Härmed önskar jag alla mina medmänniskor en underbar kväll, huggs Mr T

 


Kommentarer
Postat av: Aiila

haha.... nu har jag ändrat header igen. jag hade bara den gråa header så länge...

2008-03-20 @ 12:22:04
URL: http://aiilas.blogg,se
Postat av: Aiila

haha tack för kommentaren =) nej då jag skite ri om jag får valkar :) whooo cares...

2008-03-21 @ 16:10:35
URL: http://aiilas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0