Hockey-påsk-lördag med psykotiska minnen från gårdagen...

Idag smäller det igen, Färjestad vs. Frölunda Indians.
Nu ber jag alla i detta avlånga land, HÅLL TUMMARNA IKVÄLL FÖR...
OK, Karlstadsbor är ursäktade.

De unga damerna och jag har länge talat om att "No country for old men" borde vi nog gå och se. Iskallt, blåsigt och hur mysigt som helst packade vi in oss i den svarta V70:n igår kväll och drog in till stan. Det var mycket folk som var på samma humör - fullt i salong 4 på Bergakungen.


Här har dom fått till det igen! Ethan & Joel Coen. Förutom lysande regi och foto, är Tommy Lee Jones (hård men rättvis sheriff), Josh Brolin (jägaren som hamnar i trubbel) och den psykotiske mördaren Anthon Chigurh (Javier Bardem) fantastiska i sina roller. Min personliga favorit i denna film är Javier Bardem och jag får fortfarande rysningar när jag tänker på denna iskalla, obehagliga karaktär. Har ni inte sett filmen, boka in en stol på närmsta biograf, omgående!!

2-dagarslistan
Längd: 191 cm
Vikt: 87,5-88,9 kg
Humörsindex på en skala 1-10: 8
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 2
Ögonfärg: Blå/gröna

Droger: Zero - noll - nada

Ha en fortsatt härlig påsk därute, go wild & gôtt, hugh-ugh Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

hokkkyyyy fett tråkigt!!!! =P

glad påsk =)

2008-03-22 @ 12:58:57
URL: http://aiilas.blogg,se
Postat av: Mr T

Mmm, VF åkte på torsken å det var ju fett tråkigt. Hela laget såg förresten ut som en samling bakfulla isprinsessor med PMS-problem idag.

2008-03-22 @ 22:56:15
Postat av: Aiila

No country for old men är grymt bra!!

2008-03-23 @ 12:11:22
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Aiila

Svar: jo, men ibland blir de lite väl mycket glassss å munkar. = ingen näring. =P

2008-03-23 @ 20:29:08
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0