Jag tror jag är en Krukväxt...

Förra månadens ymniga leverne har landat. Ett ovanligt fett kuvert från Eurocard har dunsat ned i postlådan här hemma. Normalt sett brukar Eurocard och jag klara av vårt förhållande på en maskin-printad sida. Denna gången hamnar summeringen nånstans i närheten av mittviket på sidan 2. Fy f-a-a-n, jag tänker göra slut. 27586 spänn, huu-jeda-mej!!


Det är ju bara pengar som tur är, endast en världslig sak. Det kunde varit mycket värre!!
För att citera en ur-fager ung blondin på bloggen "Det är utgifterna som gör dig fattig". Där ser man, man behöver inte vara ful och gammal för att vara klok.

Har mått skit den senaste tiden men tar mig så sakteliga ut ur mörkret. Eller som att klättra i repstege. Det är vingligt som attan men uppåt går det och imorgon skall jag få min 3:e dos terapi.

Jag behandlas som en krukväxt i vårsoligt söderläge. - Vi ger honom Multivitamin + Energi & Terapi så blir han nog fin till sommaren.
Nu till slut håller vi upp våra händer och fattar tag i varandra, lovar dyrt och heligt. Gör nåt bra med den dag som kommer imorgon, hugh the myth Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

fy fan vad jobbigt... jag hatar pengar-ångest =/ hoppas allt löser sig! kram!

2008-03-11 @ 09:31:20
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0