Kråkan tur och retur...

Dart som bäst! Kolla min länk, så förstår ni. Det är inte lätt när ett bara-ha-skoj-hobby-lag som vårat skall möta ett seriöst satsande Elitserielag. Detta var just det som utspelade sig på Kråkans krog i Mölndal ikväll. Förlust 7-2!!!

                                               
Ett mysigt ställe med fantastiska omgivningar och väl värt ett besök om ni har vägarna förbi.

OK dom är inte lika bra som Phil Taylor (mannen i filmen) men f-n inte långt därifrån. Det är ändå bara kul att komma ut med grabbgänget, tjôta lite och spela Dart. Detta har vi hållit på med sedan Jesus gick i kortbyxor och det var väl nån gång i mitten på 80-talet. På den tiden var vi vilda och ambitiösa ungkarlar allihop. Numera är vi lika vilda men inte riktigt lika ambitiösa tonårsföräldrar. Vi har alltid jä-gt kul och tävlingsnerven finns alltid med. Så, om vi så skall köras in på stans pubar i rullstol, kommer vi att fortsätta med detta tills vi alla är placerade under jord.

Här kommer dagens lista:
- Dagens längd: 191 cm
- Dagens vikt: 89,1 kg
- Dagens drog: --------

Jag tror jag skall försöka nyansera listan lite till nästa gång, den känns lite tunn (dagens understatement)!
Kanske någon kan ge mig en utmaning eller lista att fylla i?

                         image76Sov gôtt & dröm sött, Thee Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

haha, JAG VET: dum fråga av mig - men är det du på din profilbild? =)

2008-03-14 @ 18:02:42
URL: http://aiilas.blogg,se
Postat av: Mr T

Hehe, Nej det är inte jag - T:et har vi gemensamt, det är nog åxå det enda. Kanske tar mig i kragen snart å lägger ut en bild på den livs levande, på Hisingen Mr T. :)

2008-03-16 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0