Lågkonjunktur eller?

Inget napp på mitt finfina erbjudande igår. Är det dåliga tider eller? Satt och vakade på bloggen igår för jag hade väntat mig en anstormning av förväntansfulla sponsorer. Nu var det så dött att jag istället somnade ifrån bloggkollen igår. Fattar dom inte, det som var billigt igår kan kosta en förmögenhet imorgon.

 
Våra kära företagare verkar inte heller nappa på den billiga US$ som ju dessutom faller fritt för tillfället.
- Inte för att jag tror det men det kan också vara så att min blogg inte når ut till alla företag i Sverige, jag får jobba vidare på det.

2-dagarslistan
Längd: 191 cm
Vikt: 87,4-88,3 kg
Humörsindex på en skala 1-10: 8,4
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 5
Ögonfärg: Blå/gröna

Droger: Rött Chai

Be careful, hug & gôtt, Mr T


Kommentarer
Postat av: Aiila

hihiii tack för berömmet ;)

2008-03-27 @ 21:57:11
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0