Långbent hona sökes...

Härliga takter och Salsa-festival! Kollar Eurosport där Salsan flödar. Min personliga uppfattning är att salsa skall dansas med närkontakt och hetta -

                                

- inte mycket av det i kvällens show. Takterna är det inget fel på och nu blir jag sugen att hoppa på nästa kurs. Har gått två Kubansk salsa på Oceanen i Göteborg. Underbart svettigt och kul. Nu sökes med ljus å lykta en kvinnlig, långbent hona med taktkänsla för övningar i denna konst. Oroas icke över kursavgiften, den står jag för.

"Gröna skylten" på Eriksberg hade laddat med öl från .be som någon slags drive, toppen!! Hittade min favorit, Röd Chimay.



Dom hade klämt till med "Nyhet - på prov". Ha-ha, vi lekte runt med kläder av djurhudar, när dom bryggde högklassigt öl. Ja-ja, hoppas att alla köper så att sortimentet utökas - Quality pays back! Sitter å sippar på en just nu och väntar in stormen. Hoppas att den kommer med dunder å brak, inget är så mysigt som riktigt oväder.

Imorgon skall jag bjuda ut mina tonåringar på fika & bio. Det finns inget bättre sätt att få kvalitetstid med dessa hormonstinna damer än en city-runda. Dom och jag, tycker det är skit-kul!!

                                                                 

Condeco, here we come!!!

Gonatt mina vänner, hugg Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Hm... synd att jag inte är långbent då, salsa är jättekul! Men skulle kanske se alldeles för fånigt ut, jag som nästan bara räcker dig till midjan...

2008-03-03 @ 12:19:12
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Högklackat kan ju vara helt rätt!
Ha de gôtt, dein freund Mr T

2008-03-04 @ 10:53:09
Postat av: IsisTara

Så fruktansvärt synd du bor i Göteborg och inte i Blekinge! Jag älskar heta danser och din blogg!

2008-03-09 @ 08:57:52
Postat av: Mr T

IsisTara får svaret:
Visst, men jag älskar Västkusten! Kul att du gillar min blogg ;.) Bloggar du själv? Kram Mr T

2008-03-09 @ 10:51:50
Postat av: IsisTara

Nej, jag gör inte det. Jag är helt ärligt rädd för att sända ut fel signaler och komma i kontakt med fel människor. Har bränt mig och är försiktig därför. Och hur skall man hinna med det också! Jag har inget emot västkusten heller men har barn, gård, arbete och hästar här. Är inte främmande för att bryta upp i framtiden men just nu känns det inte som rätt tidpunkt att flytta på sig. Egentligen vill jag till ett varmare land. Jag avskyr verkligen vinter och kyla! Skulle vilja åka till Azorerna. Aldrig för varmt, aldrig för kallt och heta källor och grönare än Irland. Det låter något för mig!

2008-03-09 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0