Lat-Söndag!

Idag har jag inte gjort många knop - mest gôttat mig framför teven, spelat fia med knuff och målat vattenfärg med lilltösen. Ett exempel ser ni nedan och observera hjärthårspännet, det är hon mycket nöjd med.


Konståkningen som sändes tidigare idag tycker hon är underbar och brukar dra på sig ett par raggsockar å  åka med. Skitbra glid på trägolvet!!
Nu är det hög tid att knoppa in, annars blir det ett lika slappt upplägg imorgon. Min tanke för dagen blir - Jag tycker om mig själv, mina närmsta och er som orkar läsa min ned-stajlade blogg. Sov gott och hug, Mr T 

Kommentarer
Postat av: Aiila

hur gammal är din dotter? =)

2008-03-25 @ 17:55:54
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Mr T

Hon är sju och älskar sång, dans och gymnastik. Hennes stora utmaningen för tillfället är D, Em och A7 på gitarren. Vilken låt kan det vara? Ledtråd = Ida

2008-03-25 @ 20:28:02
URL: http://monsieurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0