Ljuset i tunneln finns där, kanske...

Var på mitt 2:a terapi-möte i kväll och det känns som om det kan ge mig nåt. Tillhör ju den skara människor som hela tiden skall bevisa, prestera och leverera men knappt hinner känna lycka över det man gjort innan man själv eller andra, ställer nya krav. Visst jobbet är kul men det kan också ta livet av dig och dina relationer om du inte tar chansen att njuta frukterna av det du åstadkommit. Ta en paus ibland och vårda din själ...



Ett steg i taget så är vi snart där!
Kram till er alla från, not the perfect one but Mr T 

Kommentarer
Postat av: Aiila

symbolisk bild! =/

Ljuset ser inte ut att vara så värst lågt borta =)

Jag skrev lite liiiiite om Konståkning på bloggen.

Jag rekommenderar Torsdagen eller Söndagen! =) Kram

2008-03-07 @ 08:55:21
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0