Ny Garderob - Sponsorer sökes

                                   

Har förstått att det går att göra sig en hacka på mode-bloggar. Nu kommer min ide:
Jag skapar en mode-blogg för såna som mig (man, färgblind, vänsterhänt, mid-aged wannabe younger, välbetald, tonårsförälder) där företag kan sponsra/finansiera t ex min nya vårgarderob.
Varför kanske många av er därute undrar? F-n den kommer att bli unik i sitt slag och jag kommer få mer pengar över till spännande resor osv.

Jag kan tänka mig att bli sponsrad av vilket företag som helst, så länge det tangerar något i min profil ovan.

Dagens outfit innifrån och ut:
Tyvärr visar jag inga bilder, sponsorer saknas
Kallingar: Vad tror ni? Tiger of Sweden (randiga såklart, grått o svart)
- Kan uppdateras med bild -
Strumpor: Köpte nog mina döttrar på Ullared (svart)
- Kan uppdateras med bild -
Skjorta: Köpte nog mina döttrar på Dressman (svart)
- Kan uppdateras med bild -
Slips: Madison Avenue (brun silke med fiskbensmönster)
- Kan uppdateras med bild -
Brallor: Mc Gordon jeans från Dressman (brun)
- Kan uppdateras med bild -
Kavaj: Woolmark från KappAhl (brun)
- Kan uppdateras med bild -
Jacka: Redwood (svart)
- Kan uppdateras med bild -
Skor: "bruna med svarta sömmar" Ecco
- Kan uppdateras med bild -

Som ni ser, det finns en hel del kvar innan denna sidan blir intressant. Så alla ni mode-blogg-proffs, tips och ideer mottages vänligen men bestämt. Alla intresserade företag/-are bör nu omedelbart ta chansen att boka upp en unik reklampelare på http://monsieurt.blogg.se/ 

Jag återkommer under kvällen med hur det gick och en uppdaterad tvådagarslista.
Må gott därute, ta det försiktigt i trafiken & hug Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

haha tack för kommentaren =) kram

2008-03-26 @ 19:52:01
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0