PC-doktorn & Snökaos

Vaknade i morse med ett stickande ljus i ögonen . Va f-n! Snö nu? Inget jag önskat mig iallafall. Har lämnat in min dator till PC-doktorn här på firman - Den skall städas. Brandväggar å virusprogram i all ära, men nåt skit har ändå lyckats klämma sig in i systemet.
Skall resa till .be om ett par timmar och min älskade Laptop skall snart vara klar.
Inget vårväder i sikte i .be heller - synd, det kan vara riktigt mysigt där när första värmen kommer.


Ha de gött å var rädda om er, hug Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det är egentligen bara skit med datorer... bra att ha när de fungerar felfritt, men inte annars. Ibland funderar jag på att slänga ut den för gott, tillsammans med mobilen och TV:n... ha det bra i .be!

2008-03-17 @ 19:22:17
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Mr T

Nu tar du väl ändå i. Du älskar ju din dator, TV & mobil. Ponera att du inte kunde skriva av dig div. skit på bloggen, inte kunde krypa upp i soffan å kolla den där ruskiga rysaren eller få det lilla kärleksfulla SMS:et att plinga till i mobilen. Nä, leve elektroniken (så länge den fungerar), hug a T

2008-03-18 @ 09:40:43
Postat av: Aiila

eller hur... jävla bajssnö.

2008-03-18 @ 10:34:57
URL: http://aiilas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0