Ruset har inte lagt sig än...

Tisdag 11 Mars och solens strålar räckte hela vägen ut till Hisingen idag. Tänk vilken energi vår älskade stjärna bjuder på, lättåtkomlig och helt kostnadsfri dessutom. Solen ger åtminstone mig en otrolig energi-kick. Har precis kommit innanför dörren och satt på diskmaskinen. En av de få man får sätta på nuförtiden och jag gör det av ren och pur kärlek. Det blir en sån fantastisk skillnad före och efter.
Solen ja, när huset badar i solsken när man kommer hem, känns det som om man har fått tid över, eller att man hunnit med mer på nåt underligt vis. Gôtt é de!!

Här bor jag...

Har massor med jobb i mitt nya projekt och det flyter på långt över förväntan. Detta har min chef också uppmärksammat! - Du kan ta dig ett par dagar ledigt, med betalning - när du tycker det passar. Tack Bossen!!! Det värmer när man får uppskattning och dessutom blir belönad för det man gör. Jag är inte den typen som lätt tar med- och motgångar, är nog alltför seriös för det men hamnar som i ett rus när jag får possitiv feed-back.

-- Nu nåt helt annat --

Listor av alla slag är ju som bekant mycket populära på bloggen, här kommer min:
- Dagens längd: 191 cm
- Dagens vikt: 86,7 kg (nybajjad)
- Dagens drog: -------- 

Hoppas ni och jag får en underbar kväll och att Frölunda Indians tar ett steg närmare 1/2-final.
Hugg, thee Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

erkänn.. nån drog måste du ha?? Kaffe, socker?? =)

2008-03-12 @ 10:54:51
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0