Terapi och sinnesro?

Nu jälar är det dags att göra nåt åt situationen. Har bestämt mig för att haka på ett terapiprogram, allt för att få lite sinnesro och bli av med ångesten. Reparera och plåstra om min söndertrasade själ.

Nu...
Det skall bli intressant att se om/hur min omgivning och jag själv reagerar på denna personlighetsförändring (som jag väntar mig). Känner mig oerhört motiverad och glad att få prata med proffs.
                          Sen...

Ja gôtt folk, förvänta er nåt stort! Ta väl vara på er, raka ert lö å lägg av med att feppla å dôna så e ni bôrdiga, hugh Mr T

Kommentarer
Postat av: Aiila

oj, de låter inte bra =( ja kör terapi... ibland känns de som att ja kommer nånstans... ibland känns de helt värdelöst att sitta å svammla där. Men det är tydligen en lång process som man måste ha tålamod med.

2008-03-05 @ 22:30:24
URL: http://aiilas.blogg,se
Postat av: Tina

Lycka till... allt går lättare på våren! Kram!

2008-03-06 @ 07:17:09
URL: http://lunenoire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0